هوم كير دايما معاك

تطهير المنزل
خدمات شركة هوم كير طنطا من الشركات المرموقة في عالم خدمات التنظيف ودا لانها بتوفر الأدوات وأحدث التقنيات التي بتستخدمها في التنظيف بشكل ممتاز + انها بتستخدم افضل المنظفات اللي بتستوردها من برا مصر ودا لان الشركة بتسعي انها ترضي عملائها .

Share This Post

خدمات تنظيف من هوم كير طنطا

خدمات شركة هوم كير طنطا من الشركات المرموقة في عالم خدمات التنظيف ودا لانها بتوفر الأدوات وأحدث التقنيات التي بتستخدمها في التنظيف بشكل ممتاز + انها بتستخدم افضل المنظفات اللي بتستوردها من برا مصر ودا لان الشركة بتسعي انها ترضي عملائها .

✅ خدماتنا اللي بتوفرها – هوم كير طنطا –

✅ البروتوكول المبدئي لخدمات التنظيف (* قبل المعاينة *)

  • فريقنا بينظف الغرف الموجودة بالمنزل وتنظيف السرائر والمراتب بالشكل المطلوب + فريقنا بيرش المبيدات التي تقضي على الحشرات بأنواعها.
  • فريق العمل بينظف الانتريهات بمنظفاتنا القوية لإزالة البقع المستعصية .
  • فريق العمل على تنظيف الأرضيات وتلميعها بأحدث الأدوات التي تتخلص من البقع والدهون التي توجد على الأرضيات.
  • يقوم فريق العمل بتنظيف الستائر بأحدث التقنيات وذلك من أجل الحفاظ على الأقمشة الخاصة بالستائر (” التنظيف الجاف ” ) .
التنظيف الجاف :- هي عملية تنظيف للملابس والمنسوجات باستخدام مواد مخصصة بدلا من الماء. يستخدم التنظيف الجاف لتنظيف المواد التي تتضرر بتنظيفها بالمياه والصابون أو المنظفات. ويمكن أن يستخدم الغسيل الجاف ايضا إذا كان الغسيل اليدوي للمنسوجات الحساسة شاقا.

✅ ممكن كتير من الشركات تقول ان عندها القدره على تقديم خدمات التنظيف الجاف?، لكن مقياس الجودة عندنا هو مدى خبرة الشركة وما تمتلكه من كفاءة في أعمال التنظيف و التعقيم?، وكمان تقييم عملائنا لينا دعم بيخلينا دايما نقدم الافضل?❤ . ودا يرجع لاننا عندنا فريق كامل من المشرفيين والعمال والعاملات من ذوي الكفاءة العالية والتدريب في هذا المجال? . بمعني ان مفيش حد زينا ?

✔ التنظيف الجاف ?
خدمات تنظيف
خدمات تنظيف
التنظيف الجاف للمفروشات
خدمات تنظيف

خدمة تنظيف الواجهات

? خدمه تنظيف الواجهات أمر في غاية الأهمية لأنه بيحافظ على الشكل العام للمكان الخاص بك
سواء هذا المكان مؤسسة أو مكان تجاري دا بيدي العميل أو الزائر انطباع بالسلب أو بالإيجاب من مستوى أداء و نظافة المكان وهنا عندنا ف هوم كير طنطا تنظيف الواجهات و النوافذ الزجاجية بكفاءة عالية وذلك بإستخدام :-
( معدات التنظيف المثبتة على المباني أو بإستخدام التقنية العنكبوتية على أيدي فنيين مدربين ومعتمدين )

⛔ اسباب تخليك تختار شركتنا لخدمه تنظيف الواجهات ?

  • عدم استخدامنا منظفات عالية الجودة واللتي بدورها تؤثر على العمر الافتراضي للزجاج ?
  • أستخدامنا أدوات عالية الجودة في التلميع وأغلب الأشخاص غير المختصين? لا يلجؤون إلى هذه الأساليب واللي بدورها بتجرح الزجاج وجعله سيء مع مرور الوقت.?
  • بعض الاشخاص يستهينون بعنصر التعقيم? و لكن أغلب الأماكن حيوية من الممكن وجود اشخاص عندهم أمراض معدية وعشان كدا لازم ضمان عنصر الجودة والتعقيم ودا للوقاية من المشاكل والحفاظ علي الاشخاص اللي موجوده سواء كانو من العاملين أو زائرين. ( *الكورونا* ).
⛔ خدمه تنظيف الواجهات
تعاقد مع الافضل
هوم كير طنطا افضل شركة نظافة وتوريد عمالة
Untitled 2
خدمه تنظيف الواجهات
خدمات تنظيف
التنظيف الجاف
شركة نظافة فى مصر شركات نظافة اسماء شركات نظافة في مصر شركات نظافة فى مصر شركات نظافة في القاهرة شركات نظافة الشركات افضل شركة نظافه شركة تنظيف مطاعم شركة تنظيف بمصر شركه نظافه في القاهرة ه شركات خدمات نظافة أفضل شركة تنظيف مربية اطفال باليوم جليسات مسنين رعاية مسنين خدمات التنظيف تنظيف الشقق والفلل

01060242411 ?

01033432988 ?

وممكن تعرف عنا اكتـــــر عن طريق ?

https://www.facebook.com/home.care.tanta.samar

www.home-care-tanta.com

home care tanta استقدام عاملات اسعار الشغالات افضل شركة نظافة فى مصر التعقيم والتطهير التنظيف الجاف تعقيم المنزل تعقيم شركات تعقيم مكاتب ومؤسسات تعقيم و تطهير الكافيهات والمطاعم تعقيم وتطهير كورونا تنظيف الانتريه تنظيف الصالونات تنظيف المنزل تنظيف المنشأت تنظيف باليوميه تنظيف عميق تنظيف كافيهات تنظيف واجهات زجاجيه جليسات اطفال فترات جليسات اطفال في المنصورة جليسة اطفال خادمات باليوم خدمات تنظيف رعاية مسنين شركة تطهير وتعقيم شركة تعقيم وتطهير شركة تنظيف منازل شركة هوم كير طنطا شغالات شغالات بالشهر شغالات باليوم عاملات تنظيف منازل عاملات مقيمة عاملات نظافة عاملات نظافة مقيمة عاملة نظافة باليوم مربيات اطفال مربيات اطفال بالساعة مقيمات افارقة مكتب شعالات طنطا مكتب شغالات القاهرة مكتب شغالات المنصورة مكتب شغالات طنطا هوم كير طنطا

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

بيبي سيتر مقيمة 2022

بيبي سيتر مقيمة خدمة بيبي سيتر مقيمة يمكنك الاستعانة بشركة هوم كير طنطا عندما يكون لديك أطفال صغار بحاجة إلى رعاية وعملك يأخذ كل وقتك

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

error: Content is protected !!